reklama

Je ťažké...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je ťažké mať pravdu vo svete lží,

nebyť sám sebou a pritom žiť,

keď dobré zlým sa opláca,

je ťažké nádej nestrácať.


Je ťažké sa mať a nevlastniť,

byť sám pred sebou nevlastný,

súťaž o život, vyhrám snáď,

je ťažké hru hrať a nedohrať.


Je ťažké sa z toho vylízať,

pocity viny nepriznať,

malo či nemalo to byť,

je ťažké byť sudcom, aj obhájiť.


Láka ma túžiť, sny aj žiť,

mať ich pár sebou, kde chcem byť,

nemusieť zvládať pretlak vín,

prehltnúť hravo pár horkých slín.


Je ťažké byť vtákom a nelietať,

dávať vždy to čo neviem dať,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

priestor mať v klietke na prídel,

je ťažké z nej utiecť bez krídel.


Je ťažké tváriť sa, že už spím,

chcieť dotknúť sa nehy, no nie je s kým,

priateľstvo láskou nazývať,

je ťažké ju hrať a prežívať.


Je ťažké hlavu nestrácať,

kým mi tvoj úsmev prezrádza,

že láka ma túžiť, buď jak buď,

je ťažké v tom stave, nepodľahnúť.


Láka ma túžiť, sny aj žiť,

mať ich pár sebou, kde chcem byť,

nemusieť zvládať pretlak vín,

prehltnúť hravo pár horkých slín.

Ľubomír Sloboda

Ľubomír Sloboda

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som závislý melancholik, bojujúci s vlastnou ješitnosťou, ale hľadajúci pozitíva v sebe i v ľuďoch. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu